![]() |
Associació Catalana de Fibrosi Quística |
|
Introducció
Qui som? n Actualitat
n Documentació
General Manuales en castellano de la CFF Fisioteràpia Nens /Escola "Laurette vol tocar la flauta" Congressos n Associació
Estatuts Eines
n Avis agenda
Cap activitat pendent...
El teu compte
No tens compte? Registra't aquí, tot són avantatges!n
|
I Congreso de la Federación Española de Fibrosis Quística
Publicat per: Coordinadora dijous,26 de juny del 2008 @ 10:15
Els propers dies 27 i 28 de Juny, es celebra a Madrid el "I Congreso de la Federación Española de Fibrosis Quística"
segueix llegint (47 paraules)
Fira d´Entitats de Gavà
Publicat per: Coordinadora dimecres,11 de juny del 2008 @ 14:09
El proper 28 de juny, l´Associació Catalana de Fibrosi Quística tindrà com cada any, un estand informatiu i de venda de regals a la Fira d´Entitats de Gavà.
Us convidem a assistir-hi. segueix llegint (16 paraules) Una lluita per derogar la normativa que restringeix els líquids als avions.
Publicat per: Coordinadora dimecres,11 de juny del 2008 @ 14:00
David Raya, malalt de Fibrosi Quística i diabètic, manté una lluita perque es modifiqui i es faci pública la normativa europea que regula el transport dels líquids als avions.
segueix llegint (45 paraules)
Col·labora el 20 de Juny amb Axa todo corazón a benefici de la Fibrosi Quística
Publicat per: Coordinadora dimecres,04 de juny del 2008 @ 13:54
Divendres 20 de juny, de 8 a 14 hores, Axa todo Corazón organitza de manera solidària en cadascuna de les seves oficines de Barcelona i Sant Cugat del Vallès un esmorzar solidari i, davant l’edifici Illa Diagonal organitza un mercat solidari obert al públic en general.
OFICINES AXA: BARCELONA - Auditori Axa, C/ Déu i Mata 111, sales 3A i 3B (Illa Diagonal) - Interpartner Assistance Servicios (C/ Tarragona 161, edifici cos baix, planta -1) SANT CUGAT DEL VALLÈS - Edifici Axa, en el Polígon St. Joan, Plaça Xavier Cugat n.2, Edifici C, planta 0 NECESSITEM LA VOSTRA AJUDA COM PODEU COL.LABORAR... segueix llegint (228 paraules) Dia Nacional i Diada de Sant Jordi 2008
Publicat per: Coordinadora dijous,17 de abril del 2008 @ 13:16
El dia 23 d'abril en motiu del Dia Nacional contra la Fibrosi Quística i de la Diada de Sant Jordi, l'Associació Catalana de Fibrosi Quística estarà present amb parades de venta de roses i divulgant la malaltia a la ciutat de Barcelona i de Gavà. segueix llegint (47 paraules)
II Trobada de Port Aventura a favor de la Fibrosi Quística
Publicat per: Coordinadora divendres,04 de abril del 2008 @ 13:44
De nou aquest any, Port Aventura col•labora amb l’Associació Catalana de Fibrosi Quística per lluitar contra la malaltia. segueix llegint (156 paraules)
Assemblea General de Socis i xerrada col·loqui
Publicat per: Coordinadora divendres,15 de febrer del 2008 @ 14:04
8 de març a les 9:30 hores
Aula 4 de la Facultat de Medicina de la UAB en la Unitat Docent de la Vall d'Hebron -Barcelona
Assemblea General de Socis i xerrada col·loqui "Treballar amb Fibrosi Quística i accés a pensions públiques" per part de Sr. Miguel Arenas Gómez (advocat del Col·lectiu Ronda) i la Sra. Francisca Ureña Martínez (advocada del Col·lectiu Ronda). Secuenciaran el Genoma de 1.000 personas para ver el impacto de los genes en las enfermedades
Publicat per: Coordinadora dimarts,22 de gener del 2008 @ 18:23
Público.es EFE - Londres - 22/01/2008 "Al menos un millar de personas de todo el mundo tendrán sus genomas secuenciados en un ambicioso proyecto que permitirá avanzar en el estudio del impacto de los genes en la predisposición humana a desarrollar ciertas enfermedades, anunció hoy un consorcio internacional de investigadores. segueix llegint (474 paraules)
Col·labora i participa amb la IV FIRA DE NADAL DE CASTELLDEFELS
Publicat per: Coordinadora dilluns,26 de novembre del 2007 @ 10:11
Coincidint amb la Festa Major d'Hivern, se celebra a la Plaça de l'Església de Castelldefels els dies 6, 7, 8 i 9 de desembre la IV Fira de Nadal.
De 10h a 21h comerços de la ciutat oferiran tot tipus de productes nadalencs, pessebres, decoració, arbres, figures, detalls i, alhora, es podrà gaudir d'una mostra artesana nadalenca.
L'Associació Catalana de Fibrosi Quística estarà present amb un stand en aquesta IV Fira de Nadal. Els nostres amics de Gavà i Castelldefels vendran com cada any treballs de manualitats per recaptar fons per l'Associació.
Totes aquelles persones que vulgueu col·laborar en aquesta fira, tant per estar en el stand com per realitzar treballs de manualitats que després puguem vendre durant aquests quatre dies, us podeu posar en contacte amb l'Associació al número de telèfon 93.427.22.28.
Per a més informació: www.castelldefels.org"
JORNADA FORMATIVA ANUAL DE L'ASSOCIACIÓ CATALANA DE FIBROSI QUÍSTICA
Publicat per: Coordinadora dimarts,20 de novembre del 2007 @ 13:58
Dissabte, 24 de Novembre de 2007, a les 10 hores
La Jornada Formativa Anual de l'Associació Catalana de Fibrosi Quística tindrà lloc el proper dissabte 24 de Novembre, a les 10 hores, en l'aula 4 de la Facultat de Medicina de la UAB en la Unitat Docent Vall d'Hebron (Pavelló Docent del Recinte Sanitari, planta o)- Barcelona. segueix llegint (164 paraules)
|
COMUNICACIÓ
Associació Catalana de Fibrosi Quística n Qui hi ha?
Visitants: 5 |